نتايج الميشن چمپر 17فوريه 2013
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 68796
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 6:25 ::  نويسنده : Awesome!shima
برنده ى الميشن چمپر« جک سواگر-کودى رودز و دمين ساندو درمقابل برودس کلاى و تنساى.......برنده:برودس کلاى و تنساى-جان سينا و شيمس و رايبک درمقابل دشيلد..........برنده:دشيلد-دميز درمقابل انتونيو سزار...........برنده : انتونيو سزار.....................:(((((- البرتو دل ريو درمقابل بيگ شو .........برنده:آلبرتو-دلف زيگلر درمقابل کوفى کينگستون........برنده:دلف-کيتلن درمقابل تامينا.........برنده:کيتلن-

نظرات شما عزیزان:

miz girl
ساعت23:19---8 اسفند 1391
سلام شیماجون من دارم میرم دلم واست تنگ میشه!!!!به سلامت باى...

miz girl
ساعت23:19---8 اسفند 1391
سلام شیماجون من دارم میرم دلم واست تنگ میشه!!!!منم به سلامت باى

sheamus
ساعت8:57---30 بهمن 1391
سلام ازساعت5صبح نشستم مسابقات روزنده نگاه کردم تا8صبح خیلی ناراحت شدم هم میزباقانون دی کیوبه اون دیوانه سزاروباخت هم عشق خودم شیمس هم عجیب به تیم شیلدباخت ازبس ناراحت شدم مدرسه هم نرفتم
منم اصلن ديه حال و حوصله ندارم ديدم ميز باخته اصن يه حالى شدم....
خواهشا تو نظر خصوصى کارى که دارى باهام رو بگو و مطمئن باش اگه تو نظر خصوصى نگى،من عمرا زنگ نميزم.اينو داشته باش من زنگ نميزنم اين صد بار.لطفا کارتو همينجا خصوصى بگو زود باش دارم ميرم.اگه گفتى چرا،که گفتى.اگه نگفتى هم من دارم ميرم
اسم سوپر استار مورد علاقت،همون که تو رسلمانيا عاشقش شدى ديگه......به انگليسى اسمشو بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: